Hae
Hannamaria

Kicks.fi -verkkokauppa: Näin lasket asiakastyytyväisyyden nolliin

Postauksen lopusta löytyy syksyn 2018 päivitys. Aion kertoa nyt oman kokemukseni sekä useita kuulleita mielipiteitä siitä, miten KICKS.FI -verkkokauppa lanseerasi verkkokauppansa tänä syksynä päin honkia ja kuinka heillä ei hommat vieläkään oikein suju. Korostan vielä, että tässä on oma kokemukseni KICKS.FI -verkkokaupasta ja joillain on voinut käydä tuuri toimitusten kanssa. Totean myös, että en ole ainoa jolle on näin käynyt tai joka on tätä mieltä vaan useammalta keskustelupalstalta on kritiikkiä tullut myös, joiden pohjalta olen tähän postaukseen ottanut myös pointteja.

Tahdon myös sanoa, että olen erittäin kärsivällinen ihminen mitä tulee myös verkkokauppojen tilauksiin ja ylipäätään asiakaspalveluun. Olen itse verkkokauppojen asiakaspalveluissa tekemisissä ja saan todistaa sekä asiakaspalvelijan puolta, että tilaajan puolta lähes päivittäin.

KICKS.FI verkkokauppa

Oma kokemukseni

KICKS.FI -verkkokaupan aukeamisesta oli huhua jo kesällä meneillään. Syksyllä muutama päivä ennen sen lanseeraamista, sai sivulle jo rekisteröidyttyä ja tuotteet tilattua  (kiitos kanssa-kauneusbloggaajat jotka tästä infositte!). Tilasin kaksi tilausta ennen lanseeraamista, joista molemmat viipyivät matkallaan luvattoman kauan. Kutsutään näitä nimillä Tilaus 1. ja Tilaus 2. 

Molemmat tilaukset lähetettiin 19.11. eli pari päivää niiden teosta. KICKS.FI lupaa max 5 arkipäivän toimituksen tilauksilleen ja koska tilasin useamman tuotteen, sain onneksi vielä seurantatunnuksenkin (maxikirjeillehän tätä ei tule).

24.11. (eli viides arkipäivä tilauksien toimituksesta) laitoin ensimmäisen viestin heidän asiakaspalveluunsa, jossa kerroin molempien seurannassa PostNordilla lukevan ”Toimitus kotiin” ja osoitteena ”33470 Ylöjärvi”. Olin tilannut molemmat paketit myymälänoutona Jyväskylän Sepän uuteen KICKS -myymälään ja tuolloinen Tilaus 1. seisoi Tampereella PYSÄYTETTY -tilassa ja toinen ei ilmeisesti ole edes lähtenyt Helsingistä eteenpäin (Tilaus 2.).

Neljän päivän odottelun jälkeen vastaukseksi sain, että molemmat on heidän varastolta lähteneet, Tilaus 1. kohdalla he sanoivat olevansa PostNordiin yhteydessä ja Tilaus 2.:n tilasta päivitettäisiin pian seurantaan lisätietoa. Tilaus 1. oli Tampereen terminaalissa ensin lajiteltu ”Puuttuva, virheellinen, epätäydellinen, lukukelvoton vientiasiakirja”, jonka jälkeen ”osoite on virheellinen” ja tuon sähköpostin jälkeen he saivat PostNordille korjattua niin, että paketti menee Jyväskylään jumin sijaan.

KICKS.FI verkkokauppa

Tilaus 1. saapui perille tuon selvityksen jälkeen Jyväskylän Seppään ja pääsin sen myymälästä noutamaan Marraskuun lopussa. Tuotteet tulivat pakattuna laatikossa (joka suoraan KICKS-myymälässä aukaistiin ja katottiin että kaikki oli, siinä sitten kannan avonaista pakettia shoppailujen ajan joka ei pysy kiinni ja jonka uudelleensulkemista varten myymälässä ei ollut esimerkiksi teippiä lähettyvillä). Tuotteet oli paremmin kuin ylläolevassa kuvassa pakattu, tämä vain demoaa tuota itse materiaalia jota pakkaukseen on käytetty.

Tilaus 2. viipyikin matkallaan sitten 2.1.2018 asti. Kun paketin seurannan tilaan ei ollut tullut muutosta n. reilussa viikossa, soitin 12.12. KICKSin verkkokaupan aspaan ja kysyin paketin tilasta. Sain puhelimen päähän mukavan naikkosen, joka kertoi että paketti jostain syystä on jäänyt jumiin jonnekin (ei tiennyt sanoa minne) ja että se ei tule liikkumaan.

Hän tuolloin 12.12. kertoi että he lähettävät paketin pikimmiten uudelleen ja että siitä ei erillistä, toista seurantatunnusta tai ilmoitusta tule. Hänen neuvojensa mukaan käsitykseen jäi, että paketti lähetetään hetimmiten ja viimeistään seuraavana arkipäivänä 13.12. Näin ei kuitenkaan käynyt.

Sain 20.12. uuden ”Tilauksesi on matkalla” -viestin jota ihmettelin. Aukaisin tämän mailin ja se oli sama tilaus, mutta nyt tilauksella oli kaksi seurantatunnusta (Paketti 1 ja paketti 2). Soitin saman tien uudelleen KICKSin aspaan ja heiltä työhönsä tympääntynyt asiakaspalvelija kertoi, että paketti tosiaan on laitettu vasta tuolloin 20.12. matkaan aiemman päivän sijaan.

KICKS.FI verkkokauppa

Kun jo heti paketin seuranta näytti siltä, että se on taas ohjautunut jostain syystä Tampereelle ja vastaanottajana oli Ylöjärvi & kotiin toimitus sen Sepän myymälän sijaan, soitin PostNordille. Jonotin 22.12. PostNordin puhelinpalveluun 45 minuuttia jotta sain sen asian hoidettua, jota KICKS-verkkokauppa ei kahdesta yhteydenotosta huolimatta saanut. Pyysin heitä ohjaamaan paketin Sepän myymälään, Ahjokadulle eikä Tilauserittelyssä näkyvään KICKS Seppö:n Ylöjärvelle.

Kysyin myös tuolloin 20.12. millaista korvausta voin saada nyt jo yli kuukauden matkalla oleen paketin takia jossa oli mukana joululahjoja. Ainut jota he voivat tarjota oli jäsenyystason nosto Silver-tasolle (jolloin saan heidän lehtensä, random tuotenäytteitä sekä joitain vip-tarjouksia) ja muutama 2,50€ etuseteli (joita ei vieläkään ole näkynyt mutta joiden perään olen melko kyllästynyt kysymään).

Lähetin uudelleen viestin 22.12. KICKSin asiakaspalveluun ja kerroin tilanteen kattavuuden sanoen samalla yleisestä ongelmasta joka Seppään toimituksessa vaikuttaa olevan. Paketit siis menevät Jyväskylän Sepän Ahjokadun myymälän sijasta Seppö:n Ylöjärvelle, eli ongelma on suoraan heidän järjestelmässään. Tähän he eivät ottaneet kantaa.

Lopputulema tilauksilleni

Sain noutoviestin paketille myymälästä 27.12., jolloin en sitä päässyt Lontoon reissumme takia noutamaan.  Vaikka loppujen lopuksi sain tuotteeni reilun kuukauden odottelun jälkeen sen paljon luvatun 5 päivän sijaan (toimituksesta), olen silti erittäin harmissani. Jouduin läheiseni joululahjan antamaan vasta reissumme jälkeen, kun pääsin paketin myymälästä noutamaan, paketoimaan sekä viemään ja hän saikin joululahjani vasta 6.1. 

Tästä, sekä kuulemistani ongelmista joita muilla on ollut, on jäänyt niin paska maku KICKSin verkkokauppaa kohtaan että en aio heiltä tilata lähiaikoina yhtään mitään. Myymälöissäkään tulee harvemmin ylipäätään käytyä, ja tämä ei ainakaan saanut minua heidänkään asiakkaakseen yhtään enempää.

Verkkokaupan suurimmat ongelmat

Tällä verkkokaupalla on edelleen, kaksi kuukautta laseeraamisensa jälkeen vielä melko suuria ongelmia. Nämä ovat sellaisia, joita usealla muulla verkkokaupalla ei näissä määrin ole ja joihin he sentään pyrkivät löytämään ratkaisun.

KICKS.FI verkkokauppa

Epätasalaatuinen toimitus

Kuten tässäkin huomattiin, on heidän toimitusnopeudessaan erittäin suuria eroja. PostNordista minulla ei juurikaan ole moitittavaa (menee samaan kategoriaan kuin Posti; aspaan saa jonottaa ikuisuuden ja paketin toimituksen sopiminen on välillä kiven takana).

Moni joulukalenterista tuotteita tilannut henkilö ei vielä ole saanut tuotteitaan. Ongelmia on mm. Pixin Glow Tonic aiheuttanut, liekö sitten heillä loppunut tuotteet varastosta ja tämän takia tilaukset viivästyy. Olisi kuitenkin asiakkaan edun mukaista kuulla aiheesta (tämäkin on automatisoitavissa järjestelmiin) mikäli tilaus viivästyy tuotteiden odottelun takia.

Kuten moneen kertaan todettu, Jyväskylän Sepän Ahjokadun toimipiste on (tai ainakin vielä joulukuun lopussa oli) heillä järjestelmissä  nimellä Seppö Jyväskylä, osoitteenaan Ylöjärvi. Toimitukset eivät ainoastaan kuitenkaan sinne viivy, vaan tuotteita on tilattu sekä kotiin että muihin myymälöihin ja ne ovat olleet muutamasta päivästä useaan viikkoon myöhässä. Tai periaatteessa niitä ei ole ollenkaan lähetetty, josta he varmaan tuon 2-5 päivää alkavat vasta laskea. LISÄYS: Nykyään toimitusajaksi on muutettu 2-5 päivän sijaan 4-6 arkipäivää.

KICKS.FI verkkokauppa

Kaiken lisäksi molempien tilauserittelyiden toinen puoli oli sopivasti ruotsiksi ja ilman Google Translatea en voi sanoa tätä täysin ymmärtäväni. Tiivistettynä kuitenkin kerrotaan KICKS.fi:n olevan virallinen jälleenmyyjä ja että tuotteet ovat aitoja sekä luvataan 100% varmuus siitä että ne ovat korkealaatuisia.

Osa on myös saanut pakettinsa maksikirjeenä tätä valitsemattaan, jolloin sille ei automaattisesti synny seurantatunnusta. Ja jos tilaus hukkuu, siinä onkin molemmat osapuolet sitten ihmeissään missä paketti menee ja jotenkin oman kokemuksen sekä kuuleman pohjalta uskoisin, että KICKS ei ihan hirveän mielellään noita uudelleen lähetä.

KICKS.FI verkkokauppa

Rikkoutuneet tuotteet

Kaksi eri tilausta, kahdella eri tavalla pakatut tuotteet. Tilaus 1. oli pakattu huolellisesti useaan eri paperiin ja pehmusteisiin ja kaikki tuotteet (luomiväritkin) olivat ehjinä.

Tilaus 2. piti sisällään hajonneen matkakokoisen partaharjan pakkauksen, josta en kuitenkaan ala valittamaan – en jaksa koko prosessia enää KICKSin verkkokaupan kanssa. Tuotteet oli liimattu kelmun kanssa kiinni itse paketista irtoavaan pahviin, joten harjan hento muovisuoja on todennäköisesti tuossa prosessissa hajonnut.

Hidas ja ailahteleva asiakaspalvelu

Ensimmäiseen sähköpostiini (jonka lähetin juuri ennen virallista lanseerausta) vei verkkokaupalta 4 päivää vastata, joista 2 olivat arkipäiviä. Tämä on vielä ihan OK, vaikkakin lanseeraamattomalle verkkokaupalle melko hidasta toimintaan. Toiseen sähköpostiin menikin sitten vastata 11 päivää, joista osa oli arkipäiviä. Tällä vastauksella tosin ei ollut enää mitään merkitystä, sillä paketti oli sen saapuessa jo tullut myymälään ja asia heidän puolesta unohdettu ja käsitelty.

Molempien sähköpostien kieliasu oli perinteistä aspa-kieltä, eli ihan OK. Automaattivastaus sen sijaan, jossa kerrotaan sähköpostin saapuneen käsittelyyn, taas kuuluu ”Hei rakas asiakas!” ja nostattaa itselläni ainakin niskavillat pystyyn jo tässä vaiheessa, kun paketteja on saanut odotella. Alkuun se vain hymähdytti, mutta reklaa tehdessä tämä kuulostaa lähinnä vittuilulta.

Puhelinasiakaspalvelu taasen oli erittäin epätasalaatuista. Ensimmäinen asiakaspalvelija joka minulle vastasi oli erittäin mukava ja ymmärsi harmini täysin kertoen että asiaa aletaan selvittämään ja yritetään se saada mahd. pian etiäpäin (tyyli puhua ja palvella oli hyvä, vaikka hänen kertomansa ei sitten paikkaansa pitänytkään). Seuraava, tuolloin 20.12. vastannut taasen oli erittäin tympeän kuuloinen ja halusi päästä ongelman esille tuojasta mahdollisimman pian eroon vaikka kysyttävää tilauksesta ja etenemisestä riitti.

Muille kuin minulle on kerrottu mm. että paketit olisivat jääneet Suomen tulliin. Tätä suuresti ihmettelen, sillä ne tulevat EU:n sisältä Ruotsista. Varastoiltaan tanskalainen verkkokauppa jossa työskentelen, tai kollegan ruotsalainen kauneuden verkkokauppa eivät myöskään ole tälläistä ”tulliongelmaa” kohdanneet. Minun vissiin tulisi myös olla tyytyväinen jäsenyyden nostoon sekä seteleihin, sillä osa on saanut vain alekoodeja verkkokauppaan.

Myymälänkin aspasta kerron sen verran, että on hyvä että tarkistetaan onko kaikki tuotteet saapuneet mutta herranjumala ottakaa teippiä siihen viereen että paketin saa taas kiinni jos laatikko ei ole ”itsestään suljettavaa mallia”. Oli pikkuisen raivostuttavaa varoa ettei paketti aukea samalla kantaen ostoskasseja. Niin, ja se ei auta tilaukseensa vittuuntunutta asiakasta jos myyjä kertoo hänen tilauksensa sujuneen ongelmitta pahoittelematta asiaa. Just saying.

Verkkokaupan ongelmat haittaavat koko brändiä

Huonot kokemukset verkkokaupasta ovat erittäin harmillisia, sillä ne vaikuttavat koko brändin imagoon myymälöitä myöden eivätkä vain verkkokauppaan. Onneksi verkkokauppa sekä myymälät ovat lähes eri asia ja verkkokaupalla onkin omat ongelmansa, jotka eivät liity myymälöihin ja heidän toimintaansa juurikaan.

Tämä kuitenkin monen mielessä muotoutuu yhdeksi ja samaksi asiaksi (yritykseksi), vaikka periaatteessa toiminnat takana ovat erit. Verrattavissa Sokos -myymälöihin sekä Sokoksen verkkokauppaan, jotka periaatteessa ovat sama asia, mutta toisen takana toimii S-Verkkokauppapalvelut vaikka onkin S-ryhmää, ja toinen on puhtaasti S-ryhmän omaa (SOK).

Jotain positiivista verkkokaupasta?

Jos jotakin positiivista halutaan nyt tähän loppuun sanoa niin KICKS -verkkokaupalla on laaja valikoima. Heiltä saa verkkokaupasta sellaisia tuotteita joita ei myymälöissä ole ja sellaisilta merkeiltä, joita harvemmasta muusta ”suomalaisesta” verkkokaupasta saa. Rekisteröityminen oli myös helppoa, samoin itse sivustolla toimiminen ja tilaaminen – josta ne ongelmat sitten vasta alkoivatkin. Niin, ja hinnatkin ovat nykyään jo oikeat 😉

——————————————————–

Olen nyt erittäin ristiriitaisissa tunnelmissa siitä, voinko enää esimerkiksi linkittää tuotteiden ostopaikaksi KICKSin verkkokauppaa tai asioida edes kivijalkamyymälöissä sitä vähää jota olen tähän asti. Asiaa täytyy vielä pohtia.

Toivon, että tämän alkusuman jälkeen he saavat brändinsä ja verkkokauppansa kasaan ja heitä voi taas lämmöllä suositella. Jokainen brändi kokee tälläisiä notkahduksia ja ikävä kyllä tässäkin tapauksessa tuo sijoittui juuri uuden lanseeraamiseen.

Haluan tällä postauksella herättää keskustelua siitä, miten huonosti jo vuosia toiminut hyvä brändikin voi yrittää uudella alueella pistää bisneksen osa-aluetta pystyyn ja kuinka se vaikuttaa monen mielikuvaan koko brändistä. Hankaluuksia alkuun voi toki olla, mutta tässä tapauksessa vaikuttaa siltä, että niihin ei ole edes yritetty varautua ja ne jatkuvat edelleen melkein 2 kuukautta lanseeraamisen jälkeen.

———————————————————

TILANNEPÄIVITYS SYKSYLLÄ 2018

Verkkokauppa on ollut auki nyt noin vuoden ja vaikuttaa siltä, että kasvukivut on selätetty. Paketit vaikuttavat kulkevan hyvän ja pari kertaa vuoden aikana tilanneena voin sanoa, että toimitus pelaa suht OK. Vielä on paria ongelmaa hinnan (kruunusta euroksi) parissa mutta tälläkin kertaa vain kuluttajien eduksi. En ole kertaakaan tilausta tosin tehnyt tuohon mainitsemaani Sepän toimipisteeseen, joten sen toimivuudesta en osaa sanoa (olen tilaukset varmuuden vuoksi laittanut Jyväskylän keskustan myymälään jotta tilanne ei pääse toistumaan).

KICK.fi on mielestäni nykyään jo ansainnut hyvän paikkansa Suomen kauneus- ja kosmetiikkaskenessä ja ratsastaa KICKS-myymälöiden maineella, joilla etenkin Etelä-Suomessa vaikuttaa menevän todella hyvin. Olen myös iloinen siitä, että kyseiseen verkkokauppaan tuodaan valikoimaa saatavilla joka ei kivijalkamyymälöistä välttämättä ole osalle suomalaisia helposti saatavilla (Urban Decay, Bobbi Brown, Anastasia Beverly Hills jne). Asiakaspalvelun laadusta minulla ei ole nyt sanoa, sillä en ole asiakaspalveluun ollut yhteydessä – toivon kuitenkin sen parantuneen sekä nopeutuneen.

Millaisia kokemuksia teillä on heikosti toteutetuista verkkokaupoista tai ylipäätään KICKSistä?

Sisältää mainoslinkkejä.

61 kommenttia

  1. Linda kirjoitti:

    Ihan käsittämätöntä toimintaa, varsinkin just toi töykeä asiakaspalvelu. Sellanen nostaa mulla samantien karvat pystyyn! En oo ite tuolta mitään tilannut, mutta sen jälkeen, kun oon jo Facessa saanut lukea kommentteja näistä ongelmista, ei pahemmin tee mieli tilatakaan mitään. Tosi hyvä kun toit julki nää ongelmat ja kerroit näin tarkkaan miten sun tilausten kanssa on mennyt! Monet varmasti samaistuvat tähän sun tekstiin.

    • hannamaria kirjoitti:

      Ymmärrän hyvin. Sanosin että tämä ”alkuhuuma” kannattaa odottaa ohi, ehkä sen jälkeen asiat tasaantuu. Hyvä että pidit postauksesta!

  2. JonnaH. kirjoitti:

    Mä tilasin kolme pakettia heti kun kauppa avautui, ne tuli viikossa kaikki. Joten ihan ok. Sulla selvästi on suurimpana ongelmana se, että niiden systeemi ilmeisesti tarjoaa tota väärää paikkaa aina ekana ja jonka sitten joku ”urpona valitsee katsomatta yhtään, varsinkin jos pakut tulee Ruotsista, ei siellä luultavasti nyt sitten riitä älli lukea muita vaihtoehtoja, jotka ehkä täsmäis paremmin… tai sitten ne kirjoittaa jo hakukenttään väärin. 😀 Mut muutenkin toi asioiden hoito on kyllä ihan käsittämätöntä skeidaa, saavat aika paljon petrata, jos haluavat pitää tilaajat tyytyväisinä. Itse en ole uskaltanut tilata alun jälkeen enää mitään, kun olen lueskellut näistä ongelmista… Ei oikein innosta kokeilla kepillä jäätä.

    • hannamaria kirjoitti:

      Mulla nimenomaa ongelma oli tuo, että heillä järjestelmissä lukee myymälän tiedot väärin ja maalaisjärjellä ei kukaan ole asiaa sen pidemmälle ajatellut ennenkö PostNordille jonotin yli puoli tuntia jotta sain heille kerrottua että laittakaa se nyt oikeaan paikkaan. Ja ymmärrän hyvin, kepillä jään kokeilu voi päättyä ikävästi.

  3. Tiia - Littlebigthings kirjoitti:

    Melkoista toimintaa, huh. Jotenkin tuo paska asiakaspalvelu sen jo koetun pettymyksen päälle on kyllä viimeinen silaus, tiedän tunteen. Case #greyhairin jälkeen en oo ostany yhtäkään Lorealin tuotetta, enkä osta.

    • hannamaria kirjoitti:

      Jep, sanopa muuta. Ai että muistan ton #greyhair -tapauksen, se oli kyllä omaa luokkaansa!

  4. Saara kirjoitti:

    Täällä edelleen odotellaan 16.12 tilattua pixin glow tonicia.. Viime viikolla soitin aspaan ja sanottiin, että tilaus oli jäänyt tulliin ja pitäisi olla minulla sen viikon perjantaina. No ei tullut ja tällä viikolla soittelin taas sinne ja sanottiin, että tuote on jostain syystä palautunut kicksille ja lähetetty uudestaan Suomeen ja pitäisi olla tällä viikolla noudettavissa. Jotenkin tuntuu kusettamiselta noi selitykset ja en aio ikinä enään tilata kicksin verkkokaupasta. Aspa pahoitteli kovasti ja olen saanut alekoodin verkkosivuille, mutta tässä tilanteessa se ei kauheasti lohduta.

    • hannamaria kirjoitti:

      Samaa on ilmeisesti sanottu usealle kymmenelle muullekin (että tuote jäänyt tulliin). En tiedä mitä siinä oikeasti on tapahtunut, mutta jotenkin epäilen vahvasti tuota tulliasiaa kun kuitenkin tulee Ruotsista. Ja olet oikeassa, eihän tuo alekoodi kyllä hirveästi auta jos se on voimassa vaan hetken ja fiilis koko verkkokaupasta tilata on mennyt.

  5. Noora / KIDULT kirjoitti:

    Mä tilasin yhden paketin ennen tuot virallista julkaisua. Paketti tuli myymälään viidessä päivässä ja kaikki meni hyvin. Kaiken ton säädön lisäks mua suuresti ihmetyttää toi pakettien availu myyjän kanssa liikkessä (jota ei kyllä itselleni käynyt). Itse ainakin haluan pakettini avata kotona enkä missään myymälässä ja sit roudata avattuu pakettia ympäriinsä… Mikähän lie ohjeistus toikin on? Oon itsekin tässä miettinyt, että uskaltaako vielä jotain heidän verkostaan tilata, jos sattuu omalle kohdalle toi kaikki säätö. Tosi harmi, että ei heillä asiat sujunut niinkuin pitäisi.

    • hannamaria kirjoitti:

      Tää on niin harmi, että osalla menee kuin unelma ja osalla käy mitä käy. Ja ihmettelin sitä ekaa kertaa itekin ja oletin että se on vaan kun alottavat verkkokaupan kanssa, mutta sitten kun hän halusi aukaista tuon uuden vuoden jälkeen hakemanikin niin olin hiukan ihmeissäni.

  6. EmiliaH kirjoitti:

    Täällä myös odotellaan Pixin glow tonicia! Ja myöskin sain selityksen tulliin jäämisestä, ja lupauksen että paketti olisi saapunut viimeistään kaksi viikkoa sitten. Tarvitseeko edes sanoa, että pakettia ei vielä näy eikä kuulu 😀 ja jos heidän mielestään noin kaksi viikkoa voimassa oleva -20% kuponki verkkokauppaan, jonka toimivuudesta juuri kiistelimme, on hyvä kompensaatio niin huhhuh. Ehdottomasti huonoin vastaan tullut verkkokauppakokemus, enkä aio enää tulevaisuudessa käyttää Kicksin verkkokauppaa, edes hyvien tarjousten houkuttelemanakaan.

    • hannamaria kirjoitti:

      Ymmärrän erittäin hyvin. Nuo alekoodit mua hämmentää, että oletetaan että kukaan enää tilaisi verkkokaupasta tuollaisen säädön ja harmin jälkeen sillä välillä kun alekoodi on voimassa 😀

  7. Sera kirjoitti:

    Kannattaa käyttää luottokorttia, sotkujen selvittely on helpompaa

    • hannamaria kirjoitti:

      Kiitos kommentista! Maksutavastahan tässä postauksessa ei ollut kyse, sillä maksun kanssa ei ollut mitään ongelmia.

  8. Martina kirjoitti:

    Aika erikoista, mun molemmat joulukuun (joulukalenteri) tilaukset tuli Tren Koskikeskuksen Kicksiin ihan 3-4 päivässä 😮 Hyvin pakattuina, kaikki ehjinä eikä mitään ongelmia :/ Ja tekstari-ilmoitukset.

    • hannamaria kirjoitti:

      Tämä tässä häiritsee, että osalla menee kunnolla ja osalle kestää ikuisuus tuotteiden tulla! Mulle soitettiin ensimmäisen kerran ja toisella kertaa tuli tekstari.

  9. A kirjoitti:

    Hei! 2,50€ etusetelit saapuvat sulle KICKS-lehden mukana joka onkin itseasiassa saapunut jo tänään tai saapuu pikimmiten tämän päivän aikana joten älä suotta niiden perään tuskastele 🙂 Jatkossa myös kertymiesi pisteiden mukaan etukuponkeja saapuu lehden takakannessa.

    • hannamaria kirjoitti:

      Ok, hyvä tietää! Tuosta lehden saapumisesta en tiedä, ei tullut eilisen postin seassa joten katsotaan milloin saapuu.

  10. Essiiij kirjoitti:

    Pixin glow tonicin tilasin minäkin joulukalenterista. Tulliin on kuulemma jäänyt sekin. Kyselyistä huolimatta ei näy eikä kuulu. Tänään viimeksi laitoin sähköpostia ja mainitsin että 20% alennuskoodi on täysin turha kun mainitun 4-6 päivän toimituksen sijaan on nyt kestänyt 25 päivää eikä ole mitään takuita siitä kuinka kauan vielä tarvii odottaa.

    • hannamaria kirjoitti:

      Alkaa kuulostaa siltä, että juuri tuossa Pixissä on ollut sitä ongelmaa eniten. Ja jos on, olisi siitä voinut tilaajia kimppaviestillä tiedottaa jotta asiakkaat ei vaan jää miettimään että missä paketti.

      • Miia kirjoitti:

        Kicksin asiakaspalveluhan siis väitti, että 22.12. olisi kaikille lähtenyt myöhästymisilmoitus. Itselleni ei sitä ole tullut, eikä kuulemani mukaan muillekaan tilanneille. Eli joko heillä on häikkää siinäkin järjestelmässä tai sitten vain keksivät selityksiä.. Tilasin myös joulukalenterista innostuneena pixin tonicin 16.12. ja yhden hajuveden 17.12. Hajuvesi tuli eilen ja pixin tonic tänään. Pari kertaa jaksoin heidän asiakaspalveluunsa soittaa ja kysellä tuotteideni perään. Ensimmäinen ruotsalainen asiakaspalvelija väitti viivästyksen johtuvan postista. Suomalainen asiakaspalvelija kertoi sitten viikon kuluttua tuotteiden juuttuneen Ruotsin tulliin, mutta että tulisivat viimeistään perjantaina 5.1. No eivät tietenkään tulleet.. asiakaspalvelu ei ole muistanut soitoistani huolimatta millään etusetelillä eikä edes surullisen kuuluisalla alennuskoodilla. Mutta huh ja helpotus, kun tämä rumba on vihdoin ohi. Eikä tee mieli hetkeen antaa uutta mahdollisuutta kicksin verkkokaupalle.

        • hannamaria kirjoitti:

          Jännittävää, myöhästymisilmoitukset ja tullipuheet on kyllä tullut tutuksi nyt mitä muiden kokemuksia on lukenut. Tämäkin mua häiritsee, että pistetään suomalainen verkkokauppa pystyyn mutta aspa on joiltain osin ruotsiksi (luultavasti henkilövajeen vuoksi) vaikka ruotsalainen yritys onkin.

  11. Mira / Blinger Shimmer -blogi kirjoitti:

    Tuo on kyllä käsittämätöntä mitä olen touhua seurannut :/ Itsekin tein silloin sinun kanssasi samoihin aikoihin kaksi tilausta, mutta minulle ne ihmeen kaupalla saapuivat kuten pitikin – eli ihan on tainnut tuurista olla kiinni kuinka homma on sujunut.. :S

    • hannamaria kirjoitti:

      Todellakin, ja itsellä kävi vielä tuo hemmetin myymälään tilaaminen joka meni ihan puihin. Karma taisi kostaa kun halusin ilmaisen toimituksen ja saada paketin noudettua kätevästi samaan aikaan ruokakauppareissun kanssa.

  12. Jenna kirjoitti:

    Tää keissi on musta niin älyttömän kummallinen. Mä tein ekan tilaukseni Kicksiin joulun pyhinä enkä kokenut minkäänlaista väärinkohtelua tai edes viivästymistä sen saralta, vaikka olisi luullut, että pyhät vaikuttaisivat tilaukseen jotenkin oleellisesti. Toimituksessa meni 5 arkipäivää ja paketissa oli nimenomaan Pixin tuotteita. Mikään ei ollut rikki ja tuotteet oli pakattu tiukasti paikoilleen.

    Paketin tilasin lähimpään Kicksin myymälään ja siellä myyjä osoitti tosissaan mielenkiintoa sitä kohtaan, että verkkokaupan kanssa oli ollut viime aikoina ongelmia, kun taas itse en ollut kuullut moisesta laisinkaan. Henkilökohtaisesti tosin olin mielissäni siitä, että myyjä tarjoutui vilkaisemaan laatikkoon paikan päällä tarkistamisen merkeissä eikä laatikon kiinni pysyminen sen jälkeen tuottanut mitään kummempia ongelmia, kun kannoin sen kainalossani kotiin. Asun kuitenkin ”periferiassa” ja boksin eestaas kiikuttelu on mun mielestä suurempi vaiva, jos jotain olisikin puuttunut tai ollut pielessä.

    Liekö sitten kyse siitä, että tilausten määrä on todellakin yllättänyt Kicksin… Tämä olisi kieltämättä hämärää ja osoittaisi huonoa asiakastuntemusta, sillä Kicks-verkkokauppaa on huhuiltu Suomeen jo pieni ikuisuus. Ongelma voi myös olla myös pelkkä paska sattuma ja syy, jota Kicksissäkään ei tarkalleen tiedetä, eikä sitä sitten ole osattu handlata asiakkaalle päin oikealla tavalla.

    • hannamaria kirjoitti:

      Tää on niin harmi, että osalla sujuu ihan ongelmitta ja osalla on suuriakin ongelmia. Itselläni vaikutti nyt olevan suurin ongelma nuo Sepän myymälän väärät tiedot järjestelmässä (joita ei useista huomautuksista huolimatta ennen uuden paketin lähettämistä korjattu).

      Myymälöissäkin on sen verran eroja, että osaa kiinnostaa ja osaa ei (tämä saattaa olla jopa ihan myyjäkohtaista). En tosiaan tiedä mikä on ollut ja miksi tilaukset kestää vaikka osoitteet olisi oikein, ei se vähennä sitä faktaa että aspa on ollut heikkoa usean osalta.

      Sinällään ymmärrän tuon laatikon aukaisun jos laatikko on sellainen joka menee vielä kiinni. Itselläni toinen oli isompi tilaus, jossa laatikon kannessa ei ollut erillistä sulkumekanismia ja se oli vain teipillä kiinni ja tuota raivostutti kannella ruokaostosten kera. Ja jos jokin tuote puuttuu, uskoisin että verkkokaupan aspaan siitä ollaan yhteydessä ensin verkkokaupan aspaan heti myymälässä käynnin sijaan 🙂

      Toivotaan että aspa ja toiminta muutenkin parantuu, jotta heitä voi suositella tulevaisuudessa.

  13. Katri / Finnlandsnorsk kirjoitti:

    Ihana postaus! Onneksi mä EN OLE tilannut sieltä, vaan oon monta kertaa kattellut. Ongelmat mitä todennäköisimmin johtuu Kicks:n huonosta järjestelmästä ja virheellisistä rahtikirjoista, yli kymmeniä kertoja Postnordin toimittamia paketteja saaneena ei IKINÄ ole ollut mitään ongelmaa.

    Vielä käsittämättömämpiä on naurettavat hyvitykset kuukausia myöhästyneistä toimituksista. Millä oikeudella MYYJÄ on avannut sinun tilauksesi siinä heidän kassalla? EI millään. Jos tilaan Sokokselta paketin lähi-Emotioniin, ei myyjä ikinä olisi avaamassa pakettia. Omien kokemuksieni ja näiden kuulemieni mukaan onkin paras vaan pysyä sielä S-Ryhmän verkkokaupassa tekemässä tutut ja turvalliset tilaukset. Lisäksi asiakaspalvelu on osaavaa ja mukavaa eikä hommat jää hoitamatta, jos olen ihmetellyt viivästynyttä tilausta.

    Olen myös Jodelista huomannut kun ihmiset on noista saapumattomista paketeista valitellut, niitä joulukalenteri-juttujakin harkitsin, mutta onneksi jätin ostamatta. Tottakai sielä on matkalla muutama onnistunut tilaus, mutta tässä tapauksessa jää aika säälittäväksi asiakaspalvelun yritykset.. itse liikkeessä tykkään kyllä asioida ja omassa Kicks myymälässä on onneksi mukava henkilökunta, joka ei voi tehdä mitään surkealle verkkokaupalle.

    • hannamaria kirjoitti:

      Kiitos! Juurikin KICKSin järjestelmät sekä paskat rahtikirjat on varmaan iso ongelma, samoin varmaan se että suureen tilausmäärään esimerkiksi joulukalenterin puolesta ei ole osattu varautua. Mulla on ongelmani ollut kotiintoimituksissa PostNordin kanssa (aspaan saa jonottaa ikuisuuden kuten nytkin, toimitukset ei tule sovittuun aikaan jne), mutta jos tilaan näin myymälään tai johonkin pisteeseen, on paketit yleensä tulleet ajallaan.

      En ymmärrä tosiaan tuota paketin aukaisua, hämmentää oikein 😀 Sokkarin verkkokauppa on toimituksensa puolesta kyllä ollut OK, mutta on heilläkin omia ongelmiaan mm. varastosaldojen kanssa. Hyvä että KICKSin myymälässä sentään on hyvä aspa teillä, verkkokaupasta kun tosiaan ei voi tasalaatuisuuden tai nopeuden puolesta sanoa samaa. Itsekin ajattelin joulukalenteritilauksia tehdä, mutta paloi käpy sen verran näiden keissien myötä että kävin ennemmin meidän myymälästä ostamassa yhden tuotteen samalla kun kävin kysymässä verkkokaupan paketin perään.

  14. Lode kirjoitti:

    No, mä oon yks niistä joiden Glow tonicin kanssa on ollu ongelmia… Noin kolmen viikon jälkeen ja monta puhelua myöhemmin, selvis että mun paketti on 1) ”jäänyt tulliin” (paskanmarjat) ja 2) pakettia ei voi uudelleenlähettä varatolla olevien ”teknisten ongelmien” vuoks. Nyt KICKS on palauttamassa mulle rahat, eli pakettiani en tule näkemään :)) Voin kyllä sanoa että en enää ikinä aijo koskee pitkällä tikullakaan tohon firmaan enää :)))

    • hannamaria kirjoitti:

      Tää on ikävä kyllä käynyt todella monelle 🙁

      • Lode kirjoitti:

        Nyt pitää kyllä tullu vähän päivittämään, nimittäin sain palettini! Kylläkin 27 päivää tilaamisen jälkeen…

  15. lili kirjoitti:

    En ole koskaan tilannut kyseisestä verkkokaupasta. Useimmiten teen nopean googlettelun aina ennen kuin tilaan jostain uudesta paikasta jotakin. Kicksin verkkokaupasta en varmaan tulevaisuudessa tilaa mitään.

    • hannamaria kirjoitti:

      Teen itse tuota samaa ja haluan kuulla molemmat puolet (sekä mitä verkkokauppa lupaa, kuin aitoja asiakaskokemuksia). Sen takia omanikin jaoin.

  16. Hanna-Mari kirjoitti:

    Onpas erikoista toimintaa. Ikävää, että tällaista tapahtuu joillekin. Itse en ole tilannut KICKS:stä mitään, joten kokemusta siitä ei ole. Ylipäänsä minulla on ollut tuuri verkkokaupoista tilatessa, sillä mitään suurempia ongelmia ei ole ollut (toki muutama poikkeus mukaan mahtuu).

    http://lifewithhannamari.blogspot.fi/

    • hannamaria kirjoitti:

      Pääosin itsellänikin on käynyt tuuri verkkokauppaostosten kanssa ja tämä on ensimmäinen ”oikeasti isompi” ongelma. Myöhästymisiä nyt on ollut ennenkin, muttei näin isoja.

  17. Sanna kirjoitti:

    Tilasin marraskuun lopulla pari tuotetta. Tilaus tuli neljässä päivässä Tampereen Koskikeskuksen myymälään. Myyjä tarkisti paketin, ja kaikki oli ihan ok. Kotona huomasin paketin sisältävän myös pari kivaa kokeilupakkausta, joten minulla kaikki meni tosi hyvin!

    • hannamaria kirjoitti:

      Hyvä että sujui ihan ongelmitta! Vaikuttaa isoimmat probleemat olevan nyt Sepän myymälässä sekä joulukalenterin tuotteissa…

  18. EevaRG kirjoitti:

    Apua, mä vähän silti naurahdin tuossa ”Kicks Seppö, Jyväskylä… Ylöjärvi” kohdassa… Siis Kicks Seppä eikun? 😀

  19. NelliL kirjoitti:

    Huh, aikamoista touhua. Itse en tilaa mitään verkkokaupoista, joten ei juuri ole kokemusta miten ne toimii. Onneksi sait paketit lopulta.

    • hannamaria kirjoitti:

      Onneksi! Itselläni on aika lailla kokemusta ja näin huonoa makua ei koskaan ole suuhun jäänyt.

  20. Henni kirjoitti:

    Moi. Itse tilasin myös Kicks:in nettisivuilta heti kun se aukesi. Mun tilauksessa ei ollut mitään ongelmaa. Tuli tekstarit,paketti tuli lähi Kicks:iin muutamassa päivässä ja kaikki oli ehjänä ja nätisti. Vähän ihmettelin kun paikallisessa liikkeessä heti myyjä pahoitteli mahdollista viivästymistä ja tarjoitui tsekkaamaan paketin sisällön…jota en halunnut tehtävän. Mulla on positiivinen kokemus joten on todella hanurista että Kicks on möhlinyt niin monen muun tilauksen kanssa. En oikein ymmärrä kuinka tuota verkkokauppaa ja asiakaspalvelua on niin vaikea saada pyörimään hyvin ja sujuvasti. Itse olen ollut melko turhautunut Sokoksen ja Stockmannin verkkokauppojen toiminnasta ja sinne päin joutunut antamaan monesti toimintaa kehittävää palautetta.Tilailen usein tuotteita Englantilaisista nettikaupoista ja Jenkeistä, sieltä paketit ovat tulleet aina ongelmitta ja useimmiten hyvin nopeasti. Jenkeistä yleensä toimitus kestää max. Kaksi viikkoa ja yleensä ilmaisilla postimaksuilla.

    • hannamaria kirjoitti:

      Hyvä että sujui tilaus ongelmitta! Ulkomaisista kaupoista itsellenikin paketit tulee yleensä ongelmitta, en sitten tiedä mikä näissä kotimaisissa on kun ei osata tehdä kunnolla. Ollaanko vaan jo liian isoja että asiakastyytyväisyys ei hirveästi merkkaa kun ”asiakkaat kuitenkin ostaa”?

  21. Minnea/Minnean muruja kirjoitti:

    Tää on kyllä ihan käsittämätöntä, miten voi olla näin huono toimitus verkkokaupassa nykypäivänä! Minä aika vähän ostan verkosta, mutta tämä ei todellakaan innosta tilaamaan Kicksiltä! Toivottavasti saavat toimitukset kuntoon ennenkuin maine kärsii 🙂

  22. Mari kirjoitti:

    Aikovatko he korjata tuon myymälän osoitteen järjestelmiinsä? Siitä varmaan kannattaisi aloittaa 😀

    Itsellä ei ole Postnordista hirveästi kokemusta eikä myöskään Kicksin verkkokaupasta. Jotain teki mieli tilata sieltä, mutta en sitten lopulta tilannut.

    • hannamaria kirjoitti:

      Toivotaan että korjaavat, jotenkin älytöntä silti ettei sitä oltu kahden sanomisen jälkeenkään otettu huomioon ennenkö tuo tilaus lähetettiin uudelleen 😀

  23. Minna kirjoitti:

    Moi! Pakko kommentoida aiheeseen liittyen myös. Tilasin ekan kerran heiltä paketin marraskuun lopulla. Pakettia ei alkanut näkyä, ei kuulua, oisko ollut ehkä 7. päivä tilauksesta. Laitoin aspaan emailia, josta tuli automaattinen vastaus että vastaamme 24h kuluessa. No, sain vastauksen kolmen päivän päästä. Vastaus oli sinänsä ihan ystävällinen, mutta ei aspalla ollut hajuakaan missä pakettini oli, että laita viestiä jos ei parin pvän sisään ole tullut niin lähetetään uusiksi. Olin saanut seurantakoodin vaikka kyseessä olikin maxikirje, mutta PostNordin sivuilla näkyi vain että se on ollut lähetystä seuraavana päivänä Årstassa (?) Ruotsissa eikä sen jälkeen ollut mitään kirjauksia. Olin yllättynyt, kun pari pv tästä sainkin postilta lapun, että olen saanut isokokoisen kirjeen ja se olisi noudettavissa n. 5km päästä, kun lähipostini on 1km päässä. Huoh… Kaupungissani ei ole Kicksin myymälää.

    Tässä välissä olin asiakaspisteisiini liittyen yhteydessä aspaan emailitse, vastaus tuli seuraavana päivänä mutta se oli englanniksi?? Mielestäni hieman outoa, toki sen ymmärsin mutta kai nyt suomalaisen asiakaspalvelun pitäisi vastata suomeksi.

    Jossain häiriössä menin tilaamaan sieltä kuitenkin sitten uudelleen ja paketti lähetettiin 10.1. eikä paketista edelleenkään kuulu mitään. Seurantakoodi näyttää, että ennakkotieto paketista saatu mutta lähetystä ei ole vielä saatu :))) Jos tämän paketin joskus saan, enpä taida kolmatta kertaa tilata. Harmi, koska tuotevalikoima Kicksillä on tosi hyvä.

    • hannamaria kirjoitti:

      Kuulostaa tutulta ja harmittaa sun puolesta! Toivotaan että ton viimeisen paketin saat nopeasti ja turvallisesti perille 🙂

  24. Leenu kirjoitti:

    Päädyin tänne sun sivulle, kun yritin selvitellä muiden kokemuksia Kicksin verkkokaupasta. Harmi kun en lukenut näitä tarinoita ennen kuin päädyin tilaamaan kyseisestä verkkokaupasta. Kicksin tunnettavuuden takia luulin sokeasti, että verkkokauppa olisi luotettava. Toisin kuitenkin kävi. Itse tilasin helmikuun alussa paketin ja sain nopeasti seurantakoodin ja ilmoituksen paketin toimituksesta 2-5 arkipäivän kuluessa. Olin pyytänyt toimituksen läheiseen Kicksin myymälään. Pakettia ei kuitenkaan kuulunut. Ekan viikon aikana seurantakoodin mukaan paketti oli matkalla. Loppuviikosta seurantakoodin mukaan lähetys oli viivästynyt ja sama teksti siinä lukee edelleen puolentoista kuukauden kuluttua. Asiakaspalvelu pyysi pariin otteeseen odottamaan aina tietyn päivämäärän yli ja lopulta kertoivat paketin todennäköisesti ”kadonneen” matkalla. Heidän lupaamansa ”hyvitys” oli tasan se, että voivat ilman toimitusmaksua postittaa paketin uudelleen. Halusin tuotteet, joten pyysin lähettämään uuden paketin. Välittömästi samana päivänä sain uuden seurantakoodin ja ilmoituksen toimituksesta 2-5 vrk kuluessa. Seurantakoodin mukaan paketti on ainoastaan rekisteröity. Pakettia olen nyt odotellut kaksi viikkoa. Asiakaspalvelu vastasi tällä kertaa kyselyyni englanniksi ja pyysi vain odottelemaan. Väittivät, että paketti on lähetetty kirjeenä ja siksi lähetys ei näy seurannassa. Ihmettelen vain sitä, että miksi sitten sain seurantakoodin paketille ja myös sitä, että lähetys ei ole kahdessakaan viikossa saapunut perille. Taidan luovuttaa tämän paketin suhteen ja tilata jatkossa tarvitsemani tuotteet jostain ihan muualta. Kicksin verkkokauppa ja sen asiakaspalvelu eivät todellakaan osaa hommaansa. Ja näköjään en ole ainut, joka kokee näin.

    • Leenu kirjoitti:

      Ja kommentoin vielä, että Postnord on aina aiemmin toimittanut muista verkkokaupoista tilatut paketit onnistuneesti perille ja kaikki on hoitunut hyvin. Siksi syytän tästä tunaroinnista ainoastaan Kicksin verkkokauppaa, en Postnordia.

      • hannamaria kirjoitti:

        Samma här, KICKSin moka oli jonka vuoksi Postnord ei voinut toimittaa oikein tässä munkin tapauksessa. Olen kerran tilannut tämän tapauksen jälkeen KICKS.fi:stä, mutta vieläkään en luvattuja hyvitysseteleitä ole saanut (eikä lehteä ole kuulunut vaikka minulle nostettuun tasoon se olisi pitänyt ilmeisesti tulla). Silloin tilasin eri myymälään eikä toimitus silti lähtenyt ajoissa, vaikka paikanpäälle pääsikin.

  25. Janique kirjoitti:

    Mä lukeudun juuri niiden joukkoon, joka tilasi Pixin kasvoveden ja odotin sitä päälle kuukauden. Syyksi tarjottiin juurikin tuota lähetyksen jumittumista tulliin. Soitin pari puhelua ja laitoin pari säpöä. Tuotteen viivästyminen otti otsalohkoon, mutta onneksi tuote oli minulle, eikä joululahjaksi. Joka tapauksessa mun oma tilanne päättyi siten, että sain vahingossa sitten KAKSI kasvovettä, mistä en edes periaatteesta ilmoittanut, vaan pidin törkeästi toisen vahingossa ilmaiseksi saamani. Lisäksi sain -50% alennuskoodin, joka oli oikein ilahduttava yllätys. Kaiken kaikkiaan homma meni siis tosi kivasti ja itselleni edullisesti, vaikka lähetys viivästyikin. En tiedä missä heillä tuolloin joulukalenterin aikaan oli ongelma, mutta itse en pistä sen vuoksi firmaa boikottiin. Olen saanut liikkeessä parasta asiakaspalvelua ikinä ja muut tämän vuoden puolella tekemäni useat tilaukset ovat toimittaneet juuri siten, kuin niiden pitääkin. Suosittelen siis antamaan uuden mahdollisuuden 🙂

    • hannamaria kirjoitti:

      Sulla kävi todella hyvin! 😀 Ja juurikin noin, jos paketteja tuleekin kaksi niin antaapi tulla 😉 Mulle ei vieläkään noita heidän lupaamiaan kuponkeja ole tullut, enkä ennen tätä niitä edes muistanut 😀

      Itse olen tämän sattumuksen jälkeen ollut aivan kahden vaiheilla KICKSin suhteen. Nyt, kun olen Sepän myymälässä sekä pääkaupunkiseudulla katselemassa käynyt on asiakaspalvelu ollut hyvää ja ilmeisesti verkkokauppakin on saanut asiansa alkukankeuden jälkeen jokseenkin kuntoon.

      Tekisi mieli antaa uusi mahdollisuus (olen jo muutamat postauksien tuotteet heille linkannutkin), sillä itse KICKSin omat tuotteet ovat hyviä ja myymälöiden henkilökunta _pääasiallisesti_ hyvää. Verkkokaupankin valikoima on sellainen, joka kiehtoo.

  26. Sissi kirjoitti:

    Tulen nyt kommentoimaan vanhaan juttuun, kun tää oli uudessa postauksessa nostettu. Mulla on ollut tähän asti ihan hyvät kokemukset verkkokaupasta, mutta ilmeisesti kannattaa välttää tilaamista joulun aikoihin, sillä odottelen edelleen nyt 10.1. ennen joulua tilaamaani tuotetta. Kyseessä oli myös joulukalenterituote mutta en uskonut, että joudun odottamaan sitä NÄIN kauan. Reklamaation voi tehdä vasta huomisen jälkeen eli on odotettava 11 arkipäivää postituksesta. Seurannan mukaan paketti ei ole edes saapunut Postnordille vielä. Mielenkiinnolla odotan, mitä jatkossa tapahtuu.

  27. AA kirjoitti:

    Hei nyt ihan oikeesti! Jos nyt joku muovinen paketti on jostain harjasta mennyt rikki niin mitä sitten? Et sä sillä paketilla mitään tee!
    Mä en jaksa tälläsiä mielensäpahoittajia.. sori vaan.
    Joskus nettitilausten kanssa on ongelmia. Varmasti jokaisella, joka tilaa netistä, on tullut vastaan joskus jotain ongelmia. Paketti mennyt väärään paikkaan, tullut väärä tuote tai koko jne. Mitä sitten? Sellasta se elämä on! Ihmisiä kun tässä vaan ollaan. Vai väitätkö ettet itse ole koskaan tehnyt mitään virhettä?

    • hannamariav kirjoitti:

      Moikka Tiia! Kommentistasi huomaa, ettet lukenut postausta ajatuksella 🙂 Mukava kuitenkin että päätit mielipiteesi jakaa kanssamme!

  28. Kirke Berg kirjoitti:

    Todella surkea kokemus kyseisestä verkkokaupasta.Tilasin tuotteet 30 kesäkuuta.1 heinäkuuta tuotteet veloitettiin tililtä.Tänään on 12 heinäkuuta enkä ole saanut vieläkään tilausta.Jää epäselväksi miten yritys voi luvata toimitusajakseen 3-5 arkipäivää?Tilasin pienen kynsilakan ja peitepuikon.Olen ollut yhteydessä asiakaspalveluun,ensimmäisen kerran puhuttiin skannauksista ja seuraavalla kerralla neuvottiin postin toimipisteisiin tarkistamaan onko mahdollisesti tullut paketti!???Maksu kyllä veloitettiin heti!Huomenna olen jo lähdössä lomamatkalle enkä valitettavasti ehdi jahdata kadonnutta tilausta.

    • hannamariav kirjoitti:

      KICKS toimittaa vissiin lähes kaiken PostNordin kautta ja osan pistän kyllä heidänkin piikkiin. PostNordilla on jatkuvasti ongelmaa pakettien seurannan, skannailun ja ylipäätään ilmoittelujen kansssa joten en yhtään ihmettelisi jos olisi PostNordissa tässä vika 😀 Mutta on kyllä ihmeellistä että menee noin kauan jos kerta paketti on saatu lähtemään heti 1.7. eikä lähetyksen matkaan saannissa ole kestänyt. 🙁 Toivotaan että paketin kerkiät kuitenkin noutaa ajoissa!

  29. Kirke Berg kirjoitti:

    1.7 maksettu tilaus verkkokaupasta ei koskaan saapunut.Olin jatkuvasti yhteydessä asiakaspalveluun kirjallisesti ja suullisesti.Eniten ihmetyttää heidän asenne.Tänään on 5.8 ja nyt he ovat luvanneet maksaa rahat takaisin tilille!Valitettavasti luin nämä arvostelut vasta myöhemmin.Ajattelin jotenkin että tämä on toimiva yritys enkä kysenalaistanut ollenkaan sen toimintaa.Jatkossa pyrin käyttämään turvalliseksi todettuja nettikauppoja.Toivottavasti he palauttavat rahat tilille.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *